Retur

NoPrint mener at retur skal være enkelt. Vi gir deg i utgangspunktet 14 dager angrerett. 

Les nedenfor for å finne ut om din bestilling kan returneres, samt hvordan dette gjøres.

 

1. Kan bestillingen retuneres?

 

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Pass på at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at din retur ikke godkjennes og at du ikke får kjøpesummen tilbake.

 

  • Produktet du vil returnere må være i lik tilstand som da det ble kjøpt. Har produktet synlig bruksmerker, eller synlige skader, kan det ikke returneres.
  • Har det gått over 14 dager fra bestillingen ble kjøpt, kan den ikke lenger returneres.
  • Du må returnere produktet i originalemballasjen.
  • Totalbeløp for kjøpet må være på 300kr eller mer, angrerett gjelder ikke ved kjøp av varer / tjenester som har en totalkostnad under 300kr.

Er disse 3 punktene oppfylt, kan du kontakte oss for å melde din retur.

OBS: Du MÅ legge ved ordrenummer eller navn. Det vil være umulig for oss å identifisere bestillingen uten.

 

2. Meld ifra til oss

 

Ønsker du å returnere bestillingen din starter du med å sende oss en e-post på Support@noprint.no, for å melde i fra om at du ønsker å returnere din ordre. Dersom du ikke melder i fra om retur, vil vi ikke ta denne i mot.

Inkluder ditt navn og ordrenr. Vi ønsker gjerne også å høre hvorfor du ønsker å returnere. Dette gjør at vi kan forbedre oss. 

 

3. Fyll ut angrerettskjema

 

Angrerettsskjemaet fylles ut og legges ved i returen din. Dokumentet lastes ned via lenken nedenfor og printes ut. Deretter fyller du ut detaljene og legger de ved retursendingen din. (Har du ikke printer, kan du også sende oss dette utfylt digitalt på e-post). 

Fyll ut angrerettskjemaet og legg ved i returen.

 

4. Send bestillingen i retur!

 

Når alle tidligere steg er gjort, og du har fått bekreftelse fra oss på e-post - kan du sende din retur. 

Bruk gjerne emballasje som du fikk produktet i (og spar miljøet), men husk å fjerne gammel fraktetikett, slik at det ikke skaper forvirring. 

Du kan bestille sending på Posten.no og levere i Post i Butikk, eller pakke bestillingen din og få hjelp med resten i Post i Butikk. Returer sammen med skjema sendes til følgende adresse: 

Noprint.no
Panoramavegen 26

2819 Gjøvik

Når du returnerer/bytter varen står du ansvarlig for produktet til det er overlevert til oss.   

Sjekk hvor Posten sitt nærmeste innleveringsted er, her.

 

Ytteligere spørsmål?

Fyll ut skjema nedenfor og marker med "Retur". Legg ved ordrenummer.

Vi svarer fortløpende, som oftest innen 24 timer. Takk.